خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ایلام در گفت‌وگو با ایلنا:

موفقیت وزارت کار در برقراری تعادل در روابط کار/ جامعه کارگری نسبت به ربیعی دلگرم است

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۰۶۰

نماینده مردم ایلام متعقد است؛ در چهار سال گذشته، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان یکی از چند دستگاه دولتی متولی ایجاد اشتغال در کشور؛ عملکرد مثبتی در خصوص به تعادل رساندن بازار کار داشته است.

جلال میرزایی (نماینده شهروندان ایلام در مجلس شورای اسلامی) در مورد فعالیت چهارساله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خبرنگار ایلنا گفت: وزارت کار دولت یازدهم در حوزه متعادل کردن روابط کار توانست موفقیت‌های خوبی به دست آورد که همین مسئله باعث دلگرمی جامعه کارگری شد.

نماینده شهروندان ایلام افزود: یکی از اصلی‌ترین وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهبود روابط کار است و این اقدامی بود که در چهار سال گذشته به دلیل حضور علی ربیعی در این وزارتخانه اتفاق افتاد.

او ادامه داد: برخی از وزارت کار دولت روحانی انتقاد می‌کنند که چرا ایجاد اشتغال نمی‌کند درحالیکه ایجاد اشتغال وظیفه‌ی مجموعه‌ای از دستگاه‌های دولتی مانند وزارت‌خانه‌های صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد، نفت، نیرو و در نهایت تعاون،کار و رفاه اجتماعی است.

وی با تشریح فعالیت‌های چهارساله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در مجموع علی ربیعی در مسند وزارت کار توانست عملکرد خوبی داشته باشد؛ در بُعد صندوق‌های بیمه‌ای ما شاهد آن بودیم که سازمان تامین اجتماعی در چه شرایطی به دولت تدبیر و امید رسید و اکنون در چه شرایطی قرار دارد.

او ادامه می‌دهد: جامعه کارگری همواره به دنبال شفافیت وضعیت خود است و آنها می‌خواهند با توجه به شرایطی که دارند؛ نگاه ویژه‌ای به آنها شود زیرا آنها مسئول چرخاندن چرخ اقتصاد کشور هستند. حضور فردی در مسند وزارت کار که از جنس خودشان است به آنها حس امیدواری می‌دهد.

میرزایی در پایان گفت: اگرچه در چهار سال گذشته حقوق بازنشستگان روند افزایشی را پشت‌سر گذاشته است اما برای چهار سال پیش رو این انتظار وجود دارد تا در کنار افزایش ریالی حقوق بازنشستگان، برای تثبیت هزینه‌های زندگی آنها نیز اقداماتی صورت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز