خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره کانون عالی انجمن کارفرمایان:

وزارت کار دولت یازدهم نمره خوبی می‌گیرد/ وزارت ربیعی به جامعه کاروکارگر اجازه مطالبه‌گری داد

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۷۲۳

یک فعال صنفی کارفرمایی می‌گوید: تیم مدیریتی و برنامه‌ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روابط کار فعالیت‌های خوبی انجام دادند اما باید این برنامه‌ها به استان‌ها هم برسد.

محمدحسین محتاج اللـه (عضو هیات مدیره کانون عالی انجمن کارفرمایان) به خبرنگار ایلنا گفت: در دور اول ریاست جمهوری روحانی شاهد شفاف‌تر شدن حقوق کارگران و کارفرمایان بودیم. کارگران و کارفرمایان در این چهار سال بسیاری از مطالبات صنفی خود را مطرح کردند.

نایب رییس کانون کارفرمایان یزد ادامه می‌دهد: این موضوع به دلیل آشنایی وزیر کار با لایه‌های کار و کارگری در کشور است که نتیجه آن می‌تواند در سال‌های آینده به ثمره مفیدی برای کشور تبدیل شود.

وی افزود: در حوزه وزارت کار در خصوص روابط کار شاهد اقدامات بسیاری خوبی بودیم که از درایت تیم مدیرتی و برنامه‌ریزی وزیر کار خبر می‌دهد. امیدواریم این اقدامات به زودی در استان‌ها هم بتواند اجرایی شود تا مطالبات کار و کارگری به سطح جامعه برسد.

عضو هیات مدیره کانون عالی انجمن کارفرمایان خاطرنشان کرد: جامعه کارگری ایران می‌توان نمره خوبی به وزارت علی ربیعی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بدهد و در چنین شرایطی باید به آینده خود امیدوار باشد زیرا در چهار سال دوم وزارت ربیعی شاهد ثمره دادن برنامه‌ریزی‌های چهارسال اول خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز