خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران پیمانی شهرداری اهواز ادامه دارد/منتظر پی گیری خواسته های صنفی خود هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۳۰۴

اعتراض صنفی کارگران خدماتی وفضای سبز مناطق هشت گانه شهرداری اهواز که از روز سه شنبه هفته گذشته (۲۷تیر ماه) آغاز شده بود امروز نیز ادامه یافت.

منابع خبری ایلنا در شهرداری اهواز از ادامه اعتراض صنفی کارگران پیمانی مناطق هشت گانه شهرداری اهواز خبر می‌دهند.

برپایه این اظهارات کارگران معترض امروز نیز همانند روزهای گذشته اما به آرامی مقابل ورودی استانداری خوزستان جمع شده‌ و منتظر پی گیری مسئولان این نهاد دولتی در خصوص مطالباتشان هستند.

در این باره به نقل از یکی از کارگران حاضر در این تجمع گفته می‌شود: بیش از ۵ هزار کارگر پیمانی فضای سبز شهرداری اهواز، ‏ تبدیل وضعیت قرارداشان از پیمانی به مستقیم هستند و تا این لحظه از جانب استانداری و مدیریت شهرداری اهواز پاسخ مشخصی به این خواسته‌های ما داده نشده است.

به گفته وی، اخیرا دستور العملی برای تبدیل وضعیت قرارداد کار کارگران قراردادی، روز مزدی وپیمانی از سوی سازمان شهردار‌ها ودهداریهای کشور به شهرداری اهواز ابلاغ شده که طبق آن ما کارگران پیمانی وروزمزدی می‌توانیم از پیمانی به قرار داد مستقیم تبدیل وضعیت شویم.

یکی دیگر از کارگر پیمانی شهرداری اهواز با تاکید بر اینکه بعد از سال‌ها کار در این واحد از همه مزایای قانونی کار بی‌بهره بوده و از قرارداد‌های موقت خود با پیمانکار خسته شده‌ایم، گفت: از مسئولان استانداری وشهرداری مرکزی اهواز می‌خواهیم تا در مقام کارفرمای اصلی نسبت به تبدیل قراردادهای استخدامی اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز