خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان:

پیگیر وضعیت کارگران کشته شده در مرز پاکستان هستیم/ضرورت توجه به کارگرانی که در تیررس ترویست‌ها هستند

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۳۳۶

نماینده مجلس شورای اسلامی می‌گوید: در خصوص مرگ دو کارگر در مرز پاکستان از اداره کار و استانداری توضیحاتی برای رسیدگی به وضعیت خانواده‌های آنها خواسته‌ایم.

محمدنعیم امینی‌فر، رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان به خبرنگار ایلنا گفت: به دنبال حمله مسلحانه‌ای که روز شنبه(۲۴ تیرماه) باعث کشته شدن دو کارگر بومی در مرزهای سیستان و بلوچستان و پاکستان شد از اداره کار و استانداری توضیحاتی را خواسته‌ایم تا به وضعیت خانواده‌‌های این کارگران رسیدگی شود.

این نماینده مجلس با شهید خواندن این کارگران ادامه داد: با توجه به اینکه شلیک از خارج از مرزهای ایران توسط نیروهای تروریستی صورت گرفت، تلاش خواهیم کرد تا این دو کارگر در ردیف شهدا قرار بگیرند. این موضوع باید با قوانین بنیاد شهید هماهنگ باشد.

امینی‌فر افزود: با توجه به وضعیت نامساعد معیشتی مردم سیستان و بلوچستان دولت باید نگاه ویژه‌ای به کارگران این استان داشته باشند تا آنها برای کسب درآمد به مناطقی نروند که در تیررس گروهک ترویستی قرار نگیرند.

 نماینده شهروندان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: وزارت خارجه ایران باید از طریق ارتباطات دیپلماتیک به شهادت رسیدن این دوکارگر را بررسی کند تا گروهک‌های تروریستی نتوانند در منطقه خودنمایی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز