خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی:

حریق جان یک کارگر 25 ساله مغازه ساخت و ساز عروسک را گرفت

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۸۳۲

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع فوت یک کارگر 25 ساله در حریق یک مغازه ساخت و ساز عروسک در ساعت 16 و هفت دقیقه روز گذشته (دوشنبه/19 تیر) خبر داد.

به گزارش ایلنا، «جلال ملکی» از وقوع یک حریق  در یک مغازه ساخت و ساز عروسک در ساعت 4 و سی و هفت دقیقه روز گذشته خبر داد که در نتیجه آن یک کارگر 25 ساله جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه این مغازه در محدوده بزرگراه آیت‌الله سعیدی نرسیده به پاسگاه نعمت آباد قرار داشت افزود: در این مغازه که از آن به عنوان کارگاه  ساخت و ساز عروسک استفاده می‌شد، مواد رنگی قابل اشتعال نگهداری می‌شد.

ملکی گفت: دو کارگر در این مغازه بودند و زمانی که آتش‌نشانان به این محل رسیدند مغازه کاملا شعله‌ور بود و همسایه‌ها مشغول کمک به آن‌ها بودند.

او ادامه داد: سه ایستگاه به محل اعزام شده و پس از حضور در محل مشاهده می‌کنند در یک گاراژ به وسعت 2 هزار متر مربع که چند باب مغازه در آن قرار داشته داخل یکی از مغازه‌ها به وسعت 20 متر در دو طبقه پس از وقوع یک انفجار آتش‌سوزی رخ می‌دهد.

ملکی افزود: آتش‌نشانان در اولین اقدام این دو نفر را از آتش خارج کردند که یکی از آن‌ها از ناحیه دست دچار سوختگی شده بود و نفر دوم که یک کارگر 25 ساله بود به علت سوختگی تحویل اورژانس شد که متاسفانه فوت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز