خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری در گفت‌وگو با ایلنا:

وزیر کار به وعده‌های خود عمل کرد/ احیاء سه‌جانبه‌گرایی در دولت یازدهم

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۸۱۷

عضو هیات مدیره شوراهای اسلامی کار کشور می‌گوید علی ربیعی به شعارهای خود در روز کسب رای اعتماد در مجلس عمل کرده است.

علی اصلائی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا خاطرنشان کرد: دولت روحانی با توجه به میراثی که از دولت قبل به او رسیده بود به سختی توانست در حوزه ثبات شغلی، اشتغال‌زایی در کارگاه‌ها و حمایت از کارگرها  و ... عملکرد مناسبی داشته باشد.

او ادامه می‌دهد: علی ربیعی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی متولی سازمان‌های عریضی مانند بهزیستی و تامین اجتماعی است. با توجه به نتایج به دست آمده می‌توانیم بگوییم او توانسته فعالیت‌های قابل قبولی در این حوزه داشته باشد.

عضو هیات مدیره شوراهای اسلامی کار کشور معتقد است وزیر کار به وعده‌هایی که در روز گرفتن رای اعتماد از مجلس داده بود عمل کرده است.

اصلائی افزود: ربیعی توانست در خصوص احیاء سه‌جانبه گرایی، ثبات بازار کار، حفظ اشتغال و ... برنامه ریزی‌های خوبی را انجام دهد که در کمترین زمان ممکن به نتیجه رسیده است.

این فعال کارگری در پایان گفت: به دلیل اینکه وزیر کار شناخت کافی با لایه‌های کارگری کشور دارد انتظار آن می‌رود که در چهارسال دوم دولت روحانی ارتباط‌های خود را با تشکلات کارگری بیشتر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز