خبرگزاری کار ایران

صبح امروز و در ادامه اعتراضات گذشته انجام شد؛

تجمع کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران مقابل استانداری خوزستان

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۰۱۱

کارگران کارخانه ملی صنعتی فولاد ایران در ادامه اعتراضات صنفی روز های گذشته خود، صبح امروز مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.

به گزارش ایلنا ، کارگران معترض گروه ملی صنعتی فولاد ایران که تعدادشان نزدیک به۱۵۰نفر برآورد می‌شود در ادامه اعتراضات صنفی خود در هفته گذشته ، صبح امروز (۲۱ خراد ماه) با تجمع مقابل ساختمان استانداری خوزستان بار دیگر خواسته‌های صنفی خود را مطرح کردند.

کارگران معترض گروه ملی صنعتی فولاد ایران که محل کار آنها در شهر اهواز واقع شده ، مدعی‌اند  علاوه بر دو ماه معوقات مزدی، از سال ۹۰ تاکنون بابت حق سنوات نیز بستان کار هستند.

آنها می‌گویند که بی توجه‌ای  به پرداخت مطالبات آنها، باعث شده است تا از لحاظ معیشتی دچار مشکلات زیادی شوند و در این مدت هیچ کدام از مقامات مسئول به وعده‌های خود در مورد آنها رسیدگی نکرده‌اند.

طبق اظهرات آنان شرکت ملی فولاد ایران با ۴ هزار کارگر یکی از شرکتهای احداث شده توسط گروه سرمایه‌گذاری امیرمنصور آریا در استان خوزستان است که پس از ماجرای اختلاس ۳ هزار میلیاردی و مصادره شرکت‌های متهم اصلی پرونده دچار مشکل شده و با نظارت قوه قضائیه اداره می‌شود.

کارگران این کارخانه مدعی اند  آنچه باعث تاخیر در تامین منابع مالی کارخانه شده است طولانی شدن روند پرداخت و دریافت اعتبارات مالی کارخانه از قوه قضائیه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز