خبرگزاری کار ایران

صبح امروز اتفاق افتاد ؛

آغاز بکار دوباره تونل « اکلن ۴» معدن زمستان یورت

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۳۰۲

پس از گذشت 34 روز از حادثه انفجار تونل شماره یک معدن زمستان یورت (واحد شمال شرق)، که به مرگ 43 معدنچی و توقف تمامی فعالیت‌های استخراجی این واحد معدنی منجر شد، صبح امروز، تونل « اکلن ۴» این واحد معدنی فعالیت خود را از سرگرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از گذشت 34 روز از حادثه انفجار تونل شماره یک معدن زمستان یورت (واحد شمال شرق)، که به مرگ 43 معدنچی و توقف تمامی فعالیت‌های استخراجی این واحد معدنی منجر شد، صبح امروز،  تونل « اکلن ۴» این واحد معدنی فعالیت خود را از سرگرفت.

 منابع کارگری  ایلنا در واحد  زغال سنگ شمال شرق با اعلام این خبر گفتند: به دنبال حادثه  انفجار معدن زمستان یورت که در روز ۱۳ اردیبهشت ماه اتفاق افتاد فعالیت تونل اکلن ۴ واحد زغال سنگ شمال شرق به همراه سایر تونلهای این واحد معدنی متوقف شده بود که امروز سه شنبه (16 خرداد ماه) این تونل فعالیت خود را با حدود ۸۰ کارگر ازسر گرفت.

این منابع با بیان اینکه تونل اکلن ۴ معدن زغال سنگ شمال شرق  در منطقه طزره در استان سمنان واقع شده است افزود: انفجار در تونل شماره یک معدن زمستان یورت غربی در منطقه آزاد شهر رخ داده بود  که در نتیجه آن سایر تونلهای زیر مجموعه شمال شرق  از جمله اکلن 4تعطیل موقت شدند.

برپایه این اطلاعات طی هفته آینده فعالیت سایر تونل های معدن زمستان یورت غربی که در آنها انفجاری رخ نداده اما به دلیل رعایت مسائل ایمنی مسدود شده بودند از سر گرفته خواهد شد.

این در حالی است که پیش از این انتشار خبر ازسرگیری واحدهای زیر مجموعه این معدن زغال‌سنگ، با واکنش اعتراضی گروه‌های صنفی کارگری مواجه شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز