خبرگزاری کار ایران

آغاز چهارمین دوره مسابقات قرآن بازنشستگان تهرانی

کد خبر : ۴۹۴۶۳۰

چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم، ویژه بازنشستگان شهرداری تهران ،کارکنان و خانواده های ایشان، از روز شنبه در سالن اجتماعات پیامبر اعظم سازمان بازنشستگی به مدت ۵ روز کاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مصطفی منتظرالمهدی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: سه دوره مسابقات قرآنی،  در سه سال گذشته در پنج رشته، اذان، صوت و لحن، ترتیل، حفظ یک جزء و حفظ بیش از یک جزء با استقبال گسترده بازنشستگان و خانواده ایشان در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد.

منتظرالمهدی افزود: چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در سه گروه بازنشستگان وموظفین شهرداری تهران ،کارکنان سازمان بازنشستگی وشرکت های تابعه و خانواده های محترم ایشان از امروز شنبه(ششم خرداد ماه) مقارن با یکم  ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: چهارمین دوره مسابقات قرآن در سال جاری درچهار بخش شفاهی، کتبی ،هنری ادبی و فضای مجازی  از ششم لغایت ۱۲خرداد ماه، همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت مدیر سازمان بازنشستگی ادامه داد: مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآنی روز شنبه بیستم خرداد ماه مصادف با میلاد بابرکت امام حسن مجتبی (ع) در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی گفت: در بخش شفاهی، بازنشستگان در رشته های اذان، تلاوت و حفظ یک جزء و در بخش کتبی در رشته های احکام، تفسیر، سیره معصومین (علیهم السلام) و در بخش هنری، ادبی در رشته های خط ،نقاشی و شعر آئینی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تصریح کرد: بخش فضای مجازی که از سال گذشته به مسابقات قرآنی اضافه شده امسال  نیز یکی از بخش های مسابقات است که شامل طراحی سایت، وبلاگ،کانال قرآنی،جدول قرآنی  و صفحه های قرآنی می باشد.

از نکات برجسته چهارمین دوره مسابقات قران سازمان بازنشستگی این است که اگر یک از یک خانواده ۴ نفر و یا بیش از ۴نفر در مسابقات حضور داشته باشند با نظر داوران و کارشناسان از آن خانواده به عنوان خانواده قرآنی در مراسم اختتامیه به عمل می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز