خبرگزاری کار ایران

در بیانیه کانون صنفی معلمان تهران عنوان شد؛

نگرانی از وضعیت جسمی اسماعیل عبدی

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۳۶۲

کانون صنفی معلمان تهران با صدور بیانیه ای نسبت به وضعیت جسمی و سلامتی اسماعیل عبدی ابراز نگرانی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کانون صنفی معلمان تهران با صدور بیانیه ای نسبت به وضعیت جسمی اسماعیل عبدی، فعال صنفی معلمان که در زندان اوین به سر می‌برد، ابراز نگرانی کرده‌است.

در بخشی از این بیانیه آمده‌است:  اسماعیل عبدی، عضو هیئت مدیره کانون صنفی معلمان تهران، در حالی بیست و هفتمین روز اعتصاب غذایش را پشت سر می‌گذارد که تا کنون هیچ اقدام مثبتی از سوی مسئولان برای پیگیری وضعیت ایشان انجام نشده است. اسماعیل عبدی که جرمی جز پیگیری حقوق صنفی خود و دیگر معلمان انجام نداده است از تاریخ 10 اردیبهشت در اعتراض به حکم امنیتی خود و با درخواست "خروج حکم خود از امنیتی به عادی" از خوردن غذا خودداری کرده است.

در بخشی دیگر از این بیانیه می‌خوانیم: معتقدیم عبدی کاری جز این انجام نداده است که به عنوان یک معلم با اتکا به حقوق شهروندی خویش به عضویت تشکلی قانونی در آمده و برای کمک به رفع برخی ایرادات اساسی موجود در آموزش و پرورش که تمامی دست اندرکاران نیز به آن ها اذعان دارند همراه با صدها و شاید هزاران معلم در سراسر کشور به صورت مسالمت آمیز، اعتراض نموده است.

در پایان این بیانیه می‌خوانیم: کانون صنفی معلمان تهران که هرگونه برخورد امنیتی با فعالین صنفی را برنمی‌تابد ضمن حمایت از خواسته‌های اسماعیل عبدی نگرانی خود را از وضعیت جسمی ایشان اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز