خبرگزاری کار ایران

فعالان صنفی تشکیل دادند؛

کمپین مجازی برای آزادی اسماعیل عبدی

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۶۰۱

شماری از کنشگران صنفی در روزهای گذشته با راه‌اندازی کمپینی خواستار آزادی اسماعیل عبدی از فعالان صنفی حوزه معلمان شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای گذشته کمپینی در فضای مجازی برای آزادی اسماعیل عبدی به راه افتاده است.

از قرار معلوم در این کمپین که به همت فعالان صنفی راه‌اندازی شده تا کنون بیش از دوازده هزار نفر شرکت کرده‌اند.

در متن این کمپین که خطاب به مسئولان دستگاه قضایی  نوشته شده، از آقای اسماعیل عبدی به عنوان فردی عاشق تعلیم و تربیت راستین ، انسانیت و دلسوز فرزندان ایران یاد شده که مرتکب هیچ عمل مجرمانه‌ای نشده است.

در بخش دیگری از متن کمپین درخواست برای آزادی اسماعیل عبدی  که هم اکنون دوره حبس شش سال خود را می‌گذراند، آمده است: [او] یک فعال صنفی معلمان محسوب می‌شود که برابر مقررات و آیین نامه کمیسیون ده احزاب و تشکلهای وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران توسط معلمان فرهیخته استان تهران به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره کانون صنفی معلمان استان تهران انتخاب شده است.

اسماعیل عبدی از یازدهم اردیبهشت در اعتراض به عدم موافقت مسئولان با اعطای حق مرخصی و همچنین با قصد اعتراض آنچه که از نظر او امنیتی کردن پرونده‌های فعالین صنفی تلقی می‌شود، از خوردن غذا خودداری کرده‌است؛ به گفته نزدیکانش، وضعیت جسمانی او مساعد نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز