خبرگزاری کار ایران

دبیر کانون شوراهای اسلامی کار استان گلستان:

باید به جای شایعه پراکنی به ایمنی معدن زمستان یورت توجه می‌شد/ سَیّاسان از آب گل‌آلود ماهی‌نگیرند

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۸۷۰

یک فعال صنفی کارگری می‌گوید: اگر به جای شایعه پراکنی در مورد برخورد با خانواده‌های قربانیان معدن زمستان یورت کمی به وضعیت ایمنی این واحد معدنی توجه شده بود امروز برای 43 معدنچی کشته شده سیاه پوش نبودیم.

«هادی حسینی» دبیر کانون شوراهای اسلامی کار استان گلستان در گفت و گو با ایلنا، اظهار داشت: پس از سفر روز یکشنبه رئیس جمهوری به معدن زمستان یورت شایعاتی در خصوص برخورد با  کارگران و خانواده‌های آنان در بعضی از سایت‌ها منتشر شد که همگی آنها کذب است.

حسینی کارکرد این شایعات در آستانه انتخابات ریاست جمهوری را جناحی و سیاسی دانست و افزود: عده ای سیاس که به مطالبات صنفی کارگری نگاه ابزاری دارند و بی صداقتیشان برای کارگران اثبات شده است تصور می کنند که می‌توانند با پخش این شایعات از آب گل آلود ماهی بگیرند.

وی افزود: اگر به جای این شایعه پراکنی‌ها کمی هم به شرایط شغلی معدنچیان و وضعیت ایمنی معدن توجه شده بود حداقل امروز هیچ کس برای 43 معدنچی کشته شده زمستان یورت، سیاه نپوشیده بود.

دبیر کانون شوراهای اسلامی کار استان گلستان در ادامه با بیان اینکه دولت در حادثه معدن زمستان یورت بیشترین همراهی را جهت پیشبرد سریع عملیات امدادرسانی داشت، گفت: در شرایطی همه احساسات متوجه حادثه معدن زمستان یورت است انتشار شایعاتی نظیر برخورد با کارگران حادثه دیده و خانواده‌های داغدار فقط باعث احساس حس بدبینی جامعه کارگری نسبت به مروجان چنین اخبار کذبی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز