خبرگزاری کار ایران

در شهرستان تاکستان اتفاق افتاد؛

30 کارگر «ریز موج» با اتمام قرار داد کار اخراج شدند

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۳۸۸

منابع کارگری ایلنا از اخراج 30 کارگر قراردادی کارخانه تولید کننده محصولات «ریز موج»(زرین موج) واقع در شهرستان تاکستان استان قزوین خبر می‌دهند.

منابع کارگری ایلنا در کارخانه ریز موج (تولید کننده انواع سی دی ودی وی دی) می‌گویند در این واحد تولیدی حدود400 کارگر مشغول به کار هستند اما از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری به دلیل نامعلومی که کارگران از آن اظهار بی اطلاعی می کنند ، تعداد 30 کارگر پس از خاتمه قرارداد، کارشان را از دست داده‌اند.

این کارگران که بصورت میانگین بین 10 سال سابقه کار دارند، در ادامه درباره وضعیت خود می‌گویند: اخراج کارگران در حالی صورت می گیرد که کارفرما بعد از اخراج نیروی کار قدیمی نیروی کار جدید استخدام می کند.

در ادامه کارگران اخراجی  درباره معوقات مزدی خود می گویند؛تمامی کارگران اخراجی به همراه کارگران شاغل  دست کم بابت سه ماه مزد و نیمی از عیدی سال 95 و 96 طلبکارند.

به گفته آنها در زمان اشتغال شرایط تولید در کارخانه ریز موج خوب بود بنابراین آنچه باعث شده است تا کارفرما تصمیم  به اخراج ناگهانی ما 30 کارگر بگیرد ، معلوم نیست.

در عین حال کارگران در خصوص وضعیت بیمه اجتماعی  وتکمیلی خود گفتند: بیمه تامین اجتماعی کارگران کارخانه ریز موج  در برخی از ماه های سال پرداخت نشده وبیمه تکمیلی نیز دچار مشکلاتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز