خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش روز جهانی بهداشتی حرفه ای در شیراز

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۹۸۸

همایش روز جهانی بهداشتی حرفه ای، با تجلیل از کارشناسان نمونه بهداشت حرفه ای در استان فارس، برگزار شد.

یه گزارش ایلنا، همایش روز جهانی بهداشتی حرفه ای،در روز دوشنبه (11 اردیبهشت ماه)  با تجلیل از کارشناسان نمونه بهداشت حرفه ای در استان فارس برگزار شد.

در این مراسم که مصادف با بیست و هفتم آوریل (روز جهانی بهداشت حرفه ای و ایمنی و سلامت کار) بود در سالن تالار اجتماعات سینا و صدرا از کارشناسان نمونه بهداشت حرفه ای، کارفرمایان و رؤسای مراکز بهداشت برتر و نمونه، تقدیر شد.

بر همین اساس، مسئول واحد بهداشت حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر نقش عملی و ملموس،مسئولان در بهداشت حرفه ای تأکید کرد و افزود: بهداشت حرفه ای به طور مستقیم با کارگران و نیروهای شاغل مرتبط است. 

وی ادامه داد: با راه اندازی سامانه جامع بازرسی بهداشت حرفه ای در کشور  باید از وضعیت کشور و استان از نظر تعداد کارگاه ها، کارخانه ها، کارگرها و آسیب های شغلی که به صورت منطقه ای در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی و بیمارستان ها و آمار و اطلاعات درست آنها آگاه و تجزیه و تحلیل به عمل آمد. 

در این مراسم از رضا فخرپور (کارشناس بهداشت حرفه ای کارخانه نمک هوگان) به عنوان کارشناس نمونه بهداشت حرفه ای تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز