خبرگزاری کار ایران

دبیرکل خانه کارگر:

دولت برای بازپسگیری لایحه اصلاح قانون کار اقدام کند

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۰۶۶

همزمان با نخستین روز از هفته کارگر سال ۹۶ جمعی از کارگران تهرانی همراه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دبیر کل خانه‌کارگر با حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و اهدای تاج گل با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌ربیعی و علیرضا محجوب که از نخستین ساعت بامداد امروز با حضور در اجتماع جداگانه گروهی از آتش‌نشانان و کارگران کارخانه کیان تایر به استقبال نخستین روز از هفته کارگر رفته بودند این با همراهی محسن سرخو و افشین حبیب زاده از اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در صحن مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حاضر شدند تا به اتفاق گروهی از کارگران تهرانی با ااهدای تاج گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های امام خمینی و یارانش تجدید میثاق کنند.

در حاشیه این مراسم که پس از اهدا تاج گل و قرائت فاتحه صورت گرفت؛ علیرضا محجوب طی سخنانی گفت: هدف از گردهمایی امروز تجدید میثاق با امامی است که با بیان تاریخی خود به کارگران شان و منزلت بخشید.

وی با یادآوری این جمله تاریخی امام خمینی مبنی بر اینکه حق تعالی هم منشاء کار و کارگری است افزود: بعد از انقلاب بود که کارگران تحت رهبری امام خمینی در مسیری قرار گرفتند که علاوه بر سعی و کوشش از شان و منزلت اجتماعی هم برخوردار شدند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با یادآوری اینکه حضور سالانه کارگران در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت آغاز هفته کارگر به فرصتی برای طرح خواسته‌های صنفی آنها تبدیل شده است افزود: ازجمله مهم‌ترین خواسته‌های امروز کارگران حاضر در این مراسم اقدام دولت برای بازپس‌گیری لایحه اصلاح قانون کار است که امیدواریم در در همین هفته کارگر این مطالبه صنفی هرچه زودتر از جانب مسئولان مربوطه در دولت شنیده واجابت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز