خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان مطرح شد؛

پلمپ دفتر به علت «عدم تمدید مجوز»/ کلاس‌ها در پارک برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۳۰۲

جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان در اطلاعیه‌ای به عدم تمدید مجوز و پلمپ شدن دفتر این تشکل مردم نهاد اشاره کرده‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان پس از پلمپ دفتر این تشکل در روزهای گذشته، اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

در بخشی از این اطلاعیه آمده‌است: روز شنبه  دو تن از اعضای جمعیت دفاع  برای  پیگیری مشکل و فک پلمپ و با ایراد «نداشتن مجوز» مواجه گردیدند. توضیح اینکه، جمعیت دفاع در سال ۱۳۸۴ مجوز رسمی خود را از وزارت کشور دریافت نموده و مطابق اساسنامه خود هر دو سال اعضای جدیدِ هیات مدیره را به وزارت کشور معرفی نموده است. در طول این سالها وزارت کشور با راکد گذاشتن بررسی اعضا به وظیفه قانونی خود عمل ننموده است؛ ضمن آنکه در مجوز صادره در سال ۸۴ تاریخی برای انقضا مجوز وجود ندارد.در واقع مشکل مترتب بر این مرکز " عدم تمدید" مجوز میباشد که بدلیل کوتاهی مراجع قانونی صورت گرفته است. ضمنا جمعیت دفاع برای دریافت مجوزی دیگر از بهزیستی اقدامات لازم را معمول داشته که علیرغم گذشت مدتی طولانی، این درخواست نیز بدون پاسخ مانده است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه می‌خوانیم: با بسته شدن جمعیت دفاع کودکان و نزدیک به ۵۰۰ خانواده ای  که تحت پوشش این مرکز هستند تنها مکان سوادآموزی و توانمندسازی را ازدست داده اند. با این حال این مرکز  برخی کلاس های خود را در پارک نزدیک جمعیت برگزار می کند تا کودکان این مرکز که اغلب مهاجر و کودک کار هستند از پروسه آموزش عقب نمانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز