خبرگزاری کار ایران

روز گذشته در کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح شد؛

محجوب: اخراج شرکتی‌های مخابرات کرمان غیرقانونی است/نمایندگان شرکتی‌های مخابرات: از تبعیض به ستوه آمده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۹۶۰

در جلسه روز گذشته کمیسیون صنایع و معدن مجلس با حضور مسئولان مخابرات و نمایندگان کارکنان شرکتی مخابرات، از عملکرد شرکت مخابرات در رابطه با کارکنان شرکتی انتقاد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلسه روز گذشته  (بیست و نهم فروردین)  کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس، وزیر ارتباطات،  مدیران و معاونین شرکت مخابرات ایران و تعدادی از کارکنان بخش خصوصی مخابرات از استانهای مختلف برگزار شد.

در این جلسه، بعد از اظهارات مسئولان مخابرات، علیرضا محجوب، رئیس فراکسیون کارگری مجلس به قانون‌گریزی های مخابرات اشاره کرد و اخراج کارکنان شرکتی مخابرات را غیرقانونی دانست و از مخابرات خواست که اخراجی‌ها هرچه سریعتر به سر کار بازگردند.

پس از آن نمایندگان کارکنان بخش خصوصی مخابرات که از استانهای مختلف برای حضور در این جلسه به تهران آمده بودند، به توصیف شرایط کاری سخت شرکتی ها پرداختند؛ از دستمزدهای پایین و استثمار و تبعیضها گرفته تا اخراجی ها و تعلیقات و بدرفتاریهای شرکت مخابرات.

در نهایت نمایندگان مجلس از مسئولان شرکت مخابرات خواستند که تا نوزدهم اردیبهشت سال جاری، طرح مدون طبقه بندی مشاغل را تهیه و به مجلس شورای اسلامی ارائه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز