خبرگزاری کار ایران

برای دومین روز متوالی اتفاق افتاد؛

بازنشستگان رنگین نخ سمنان مقابل فرمانداری جمع شدند

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۰۹۴

کارگران بازنشسته رنگین نخ سمنان صبح امروز برای دومین روز متوالی در مقابل ساختمان فرمانداری این شهر تجمع کردند.

به گزارش ایلنا در ادامه اعتراض صنفی روز گذشته کارگران بازنشسته کارخانه رنگین نخ سمنان امروز- دوشنبه۲۸ فروردین ماه- نیز این کارگران در اعتراض به بی‌توجه‌ای به خواسته‌های صنفیشان از مسئولان فرمانداری سمنان خواستند تا به مشکلات آنان رسیدگی کند.

نمایندگان کارگران به ایلنا گفته‌اند در دومین روز تجمع مقابل ساختمان فرمانداری سمنان،معاون سیاسی این نهاد دولتی در جمع آنان حاضر شده وپی گیر مطالبات آنان با کارفرمای کارخانه شده است .

بر پایه این اطلاعات کارگران بازنشسته رنگین نخ که تعداد آنان به ۴۹ نفر می رسد از شهریور ماه سال ۹۳  بازنشسته شده واز آن زمان تا کنون نتوانسته اند معوقات مزدی دوران اشتغال و نیز سنوات پایان خدمت خود را از کارفرما دریافت کنند.

به گفته معترضین در آن زمان کارگران بازنشسته در واکنش به این اقدام چندین تجمع اعتراضی انجام دادند که در ‌‌نهایت بعد از بدقولی کارفرما‌ به پرداخت مطالباتمان همه کارگران به صورت مجزابه اداره کار سمنان شکایت کردند و اداره کار حکم به پرداخت مطالبات ما داد اما کارفرما تمکین نکرد و پرونده برای اجرای احکام به سایر مراجع قضایی انتقال پیدا کرد.

معترضان می گویند با گذشت نزدیک به ۱۶ تا ۱۷ ماه از آن زمان  دست‌کم هنوزما ۴۹ نفر نتوانسته  ایم به مطالبات مزدی وسنواتی خود برسیم و حداقل مستمری بازنشستگی که بعد از ما هها  دوندگی  به حسابمان  پرداخت می شود کفاف زندگی خانوادگی مارا نمی دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز