خبرگزاری کار ایران

زمزمه های انعقاد قرارداد در پلی‌اکریل/ کارگران از معرفی به بیمه بیکاری ناراضیند

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۲۱۳

مدیریت شرکت پلی اکریل به کارگران این واحد تولیدی گفته‌است برای شش ماهه دوم سال با آنها قرارداد منعقد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیریت شرکت پلی‌اکریل اصفهان به کارگران این واحد تولیدی گفته است که قرار است از شهریورماه تا پایان سال با آنها قرارداد منعقد کند؛ برای شش ماهه اول سال، کارگران قرار است بیمه بیکاری دریافت کنند.

کارگران پلی‌اکریل که از مردادماه مطالبات مزدی خود را دریافت نکرده‌اند می‌گویند عقد قرارداد برای نیمه دوم سال کمترین خواسته‌ای است که مقامات می‌توانند برآورده کنند؛ علاوه بر این، بایستی مطالبات مزدی ما را قبل از معرفی به بیمه بیکاری بپردازند.

در عین حال تعدادی از کارگران این شرکت که رسمی هستند یا در آستانه بازنشستگی قرار دارند، از معرفی به بیمه بیکاری ابراز ناخرسندی می‌کنند و می‌گویند: گرفتن بیمه بیکاری در سالهای پایانی خدمت، می‌تواند در میزان مستمری بازنشستگی تاثیر منفی داشته باشد و عملا مزایای سالها خدمت ما را زایل کند.

به هرحال، کارگران پلی اکریل معتقدند عقد قرارداد قانونی برای نیمه دوم سال، پرداخت مطالبات و معرفی به بیمه بیکاری به همراه تعهد برای پرداخت مابه‌التفاوت دستمزد و مقرری بیکاری، حداقل مطالباتی است که در شرایط فعلی در انتظار برآورده شدن آن هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز