خبرگزاری کار ایران

در حاشیه سفر رییس جمهور به گیلان صورت گرفت؛

ربیعی ۵۹ طرح اشتغال روستایی را افتتاح کرد

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۴۱۶

در حاشیه سفر رییس جمهور به گیلان، علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی افتتاح ۵۹ طرح اشتغال روستایی را در روستای دهنه سرشیجان افتتاح کرد.

به گزارش ایلنا، در حاشیه سفر رییس جمهور به گیلان، علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی افتتاح ۵۹ طرح اشتغال روستایی را در روستای دهنه سرشیجان افتتاح کرد.

 

در جریان این بازدید وی گفت: دفترچه‌های بیمه روستایی ۱۰ برابر ارزش افزوده افزایش یافت و در مهدهای روستایی غذای رایگان گرم داده شد و مسکن‌های روستایی دنبال شده و قابل قیاس با سال‌های گذشته نیست.

وزیر کار با بیان اینکه نرخ مشارکت روستاییان رشد داشته افزود: زندگی در روستا اقتصادی‌تر می‌شود و گردشگری بوم‌گردی و تاریخی و تنوع محصول روستا و صنعت از مزیت‌های هر روستا است.

وی با بیان اینکه گردشگری از هتل پنج ستاره به بوم‌گردی تغییر یافته است، تصریح کرد: امروز ۵۹ طرح اشتغال روستایی به همراه ۲۹ روستا در کنار روستای دهنه‌سر شیحان افتتاح می‌شود و پروژه اقتصادی‌اجتماعی از برنامه‌های دولت تدبیر و امید است.

گفتنی است در روستای دهنه‌سر با حمایت صندوق کارآفرینی امید و میراث فرهنگی و دستگاه‌های مختلف  در بخش‌های گردشگری طرح‌های اقامتگاه بوم‌گردی، تالاب‌گردی، سایت پرنده‌نگاری، صنایع‌دستی، رستوران و غذاهای محلی، سایت سوارکاری، سایت بازی تراپ و پینت بال، سایت اطلاعات گردشگری، کشاورزی پرورش مرغ بومی، استخر مصنوعی و پرورش ماهی و توسعه بانک نشا در حال اجراست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز