خبرگزاری کار ایران

فعالیت آب معدنی داماش در چند روز آینده از سرگرفته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۷۵۵

به گفته کارگران کارخانه آب معدنی داماش، فعالیت این واحد تولیدی پس از یک وقفه حدودا 9 ماهه مجدداً آغاز شده و به زودی تولید این شرکت از سرگرفته می‌شود.

تعدادی از کارگران کارخانه آب معدنی داماش با اعلام این خبر به ایلنا گفتند: امروز بیش از یک ونیم ماه است که برای آماده سازی خطوط تولیدی مشغول کاریم .

این کارگران با یادآوری اینکه فعالیت تولیدی کارخانه آب معدنی داماش که ازحدود 9ماه قبل(خرداد ماه) به بهانه نامشخص بودن وضعیت مالکیت کارخانه متوقف شده بود، افزودند:در تمام این مدت نزدیک به 80 کارگری که تا پیش از این به صورت‌های مختلف در این کارخانه مشغول کار بودند، برای تامین معاش خود سرگردان بودند.

کارگران مورد نظر  که همزمان با تعطیلی کارخانه  به مدت یک هفته در مقابل این واحد تولیدی تجمع کرده ‌بودند  در ادامه گفتند : در نهایت بعد از گذشت 9 ماه بلاتکلیفی وضعیت مالکیت این کارخانه مشخص شد وکارفرمای جدید دستور بازگشایی کارخانه را داد.

به گفته این کارگران از اول دی ماه تا به امروز عملیات بازسازی و انجام تعمیرات برای آماده سازی خطوط تولید اجرا شده است و در نهایت مسئولان کارخانه وعده بازگشت بکارکارگران بیکار شده را در دو مرحله قبل از نوروز سال 96 وبعد آن در اردیبهشت ماه داده اند.

آنها می‌گویند: کارفرما تا این لحظه با بخشی از خواسته‌هایشان از جمله اشتغال همه 80 کارگر در دو شیفت کاری موافقت کرده است .

گفتنی است شرکت آب معدنی داماش اولین شرکت احداث شده توسط گروه سرمایه‌گذاری امیر منصورآریا در بخش عمارلوی شهرستان رودبار است که پس از ماجرای اختلاس 3 هزار میلیاردی و مصادره شرکت‌های متهم اصلی پرونده د چار مشکل شد که سرانجام بهمن ماه سال جاری  مالکیت  این واحد تولیدی بابت دیون معوقه به بانک ملی سپرده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز