خبرگزاری کار ایران

به منظور سازماندهی خدمات رفاهی کارگران صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت کار و شهرک‌های صنعتی ایران

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۹۴۹

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صنایع کوچ و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص ساماندهی خدمات رفاهی واجتماعی کارگران درشهرکهای صنعتی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان صنایع کوچ و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص ساماندهی خدمات رفاهی واجتماعی کارگران درشهرکهای صنعتی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

در این خصوص ابراهیم صادقی‌فر معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه بهبود کمی و کیفی بازار کار شرایط رفاهی کارگران و خدمات اجتماعی متنوع ارتقا می‌یابد.

وی افزود: هدف از انعقاد این تفاهمنامه، تقویت رفاه اجتماعی در جامعه کار و تولید و ارتقای فرهنگ سلامت است و بر این اساس در مجتمع‌های صنعتی کشور، مراکز مشاوره و خدمات متمرکز می‌شود تا رضایتمندی کارگران و فعالان جامعه کار و تولید جلب شود. همچنین مراکز نگهداری ، تعاونی‌های مسکن و مصرف از جمله مجموعه اقدامات دیگر در شهرک‌های صنعتی با امضای این تفاهم ارائه خواهد شد.

صادقی‌فر با بیان اینکه تفاهم‌نامه فوق بر اساس فصل هشتم قانون کار منعقد شده است، گفت:‌ به صورت کلی این تفاهم‌نامه پیامدهای خوبی برای جامعه کار و تولید خواهد داشت و خدمات بیمه‌ای، اورژانس اجتماعی در این چارچوب در شهرک‌های صنعتی متمرکز می‌شود.

وی افزود: هدف نهایی تقویت همبستگی میان حوزه اقتصاد و اجتماع است

در این مراسم همچنین علی یزدانی، مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه مقدامات اجرایی این تفاهم‌نامه از هفته آینده اجرایی می‌شود، گفت:‌ در همه استان‌های کشور این خدمات در شهرک‌های صنعتی ارائه می‌شود. همچنین مجتمع‌های فرهنگی ورزشی طب کار ، مراکز مشاوره‌ای در چارچوب این تفاهم‌نامه صورت می‌پذیرد.

وی افزود: این تفاهم‌نامه در چارچوب اهداف اقتصاد مقاومتی منعقد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز