خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مطرح کرد؛

حقوق معوقه کارگران شهرداری تا قبل از پایان سال 95 پرداخت شود

کد خبر : ۴۶۱۱۱۴

به گفته معاون استاندار خراسان شمالی باید حقوق معوقه کارگران پیمانکاران و شهرداری تا قبل از پایان سال 95 پرداخت شود.

به گزارش ایلنا،  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: حقوق معوقه کارگران پیمانکاران و شهرداری تا قبل از پایان سال 95 پرداخت شود و این آخرین فرصت و اتمام حجت با مدیریت شهری و واحدهای تولیدی در این خصوص است.

«محمد تقی ایرانی» دیروز (30 بهمن) در دهمین نشست کمیسیون کار و کارگری استان خراسان شمالی اظهار داشت: پیگیری و حل مشکلات مردم و بویژه کارگران باید در اولویت هرکار و برنامه ای باشد، به گونه ای که هر موفقیتی در واحدهای کارگری باید در گرو ارتقاء معیشت کارگران آن باشد. 

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی تصریح کرد: قابل پذیرش نیست کارگر  با حقوق معوقه مواجه شود و پیمانکار و کارفرما نسبت به این مسئله بی‌توجه باشند. 

ایرانی گفت: ما با شرکت هایی مواجه هستیم که مشکلات مالی آنها را دولت تدبیر و امید با تسهیلات مرتفع کرده و تولید آنها افزایش است ولی این افزایش تولید مجدداً جهت توسعه شرکت خرج شده است - تولید با همین کارگران دو برابر شده، خدمات را کارگران در شهر انجام می دهند ولی حقوقشان پرداخت نمی شود- و همین جا اعلام می کنیم تا پایان سال همه معوقات شرکت ها از جمله شهرداری ها به اضافه پاداش و عیدی باید پرداخت شود.

وی افزود: حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارگری نیز از دیگر اهداف تشکیل کمیسیون کارگری است و در این راستا باید منافع دو قشر کارگر و کارفرما تأمین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز