خبرگزاری کار ایران

پس از تجمع کارکنان ثامن‌الحجج کرمانشاه صورت گرفت:

وعده مدیر کل بانک مرکزی برای رسیدگی اشتغال دوباره کارکنان ثامن الحجج

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۰۸۰

به ‌دنبال اجتماع امروز کارکنان موسسه ثامن الحجج کرمانشاه مقابل ساختمانهای استانداری واتاق بازرگانی ، مدیر کل بانک مرکزی وعده پی گیر مطالبات این کارگران را داده است.

به گزارش ایلنا، مدیرکل بانک مرکزی با حضور در جمع کارکنان بلاتکلیف موسسه اعتباری ثامن الحجج به آنها وعده پیگیری مطالبات قانونی آنها را داد.

منابع ایلنا افزودند: این اتفاق زمانی افتاد که حدود 60 نفر از کارکنان تعطیل شده این موسسه تصمیم گرفتند تا همزمان تجمعات جداگانه سایر همکاران خود در دیگر استان‌ها با حضور این مقام مسئول دولتی در استان کرمانشاه، مقابل اتاق بازرگانی این استان تجمع کنند.

به گفته یکی از پرسنل موسسه ثامن الحجج  کرمانشاه ظاهرا در همین رابطه جلسه ای با حضور برخی مسئولان استانی برگزار شده است.

به گفته وی ،آقای سیف در جلسه مذکور وعده داده است که به زودی موضوع تسریع اشتغال بکار 1500 نفر از کارکنان موسسه ثامن الحجج را که در بانک پارسیان آزمون داده اند را پیگیری خواهد کرد.

همچنین به گفته وی برای مشخص شدن وضعیت شغلی مابقی کارکنان بلاتکلیف ثامن الحجج که تعداد آنها به 1200 نفر می رسد وعده کرده با سایر بانکها برای جذب این تعداد نیروی بیکار شده ثامن الججج مکاتباتی را انجام خواهد داد که در صورت نیازاز آنها استفاده کنند.

گفتنی است سفر شب گذشته مدیر کل بانک مرکزی به کرمانشاه  به منظور شرکت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز