خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور:

حضور بازنشستگان در هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار منع شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۵۸۲

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور می‌گوید بر اساس تصمیم مجمع عمومی کانون عالی شوراهای اسلامی کار حضور بازنشستگان در هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار منع شد.

«اولیا علی بیگی» رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور در گفت و گو با ایلنا، اظهار داشت:  بر اساس تصمیم مجمع عمومی کانون عالی شوراهای اسلامی کار حضور بازنشستگان در هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار منع شد.

علی بیگی هدف از این تصمیم را جلوگیری از  ورود وزارت کار در امور مربوط به این تشکل صنفی کارگری اعلام کرد و افزود: معتقدیم که خود تشکلات کارگری باید پیش از ورود وزارت کار به عنوان ناظر اقدام به اصلاح ساختار خود کنند.

وی افزود: برخی گروه‌ها در حالی وزارت کار را متهم به جانبداری از یک تشکل می‌کنند که عملکرد این تشکل شفاف وعمل به وظایف باعث حضور وتاثیر این تشکل است.

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با بیان اینکه برخی رسانه‌ها که عملکرد جانبدارانه‌اش برای همه روشن است دیگران را متهم به انحصارگرایی می‌کند، گفت: این جریان سازی حتی‌حاضر به انتشار بیانیه کانون عالی شوراهای اسلامی کار درخصوص مخالفت با اصلاح قانون کار نبود.

علی بیگی افزود: از این رسانه‌ها انتظار داریم در صورتی که تمایل به پوشش اخبار کارگری دارد اصل بی‌طرفی را رعایت کند و با توزیع اخبار تفرقه افکنانه به مشکلات کارگران وتشکل‌های کارگری دامن نزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز