خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون خدمات شورای اسلامی شهر دزفول خبر داد؛

بخشی از مطالبات کارگران شهرداری دزفول بهمن ماه پرداخت می شود

کد خبر : ۴۴۷۷۶۷

در پی معوق ماندن 3 تا6 ماهه دستمزد حدود 200 کارگر شهرداری دزفول در استان خوزستان ،رئیس کمیسیون خدمات شورای اسلامی شهر دزفول از پرداخت بخشی از مطالبات این کارگران در بهمن ماه خبر داد.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا «فرهاد جاموسی» در این رابطه به سایر رسانه ها گفته است:به دلیل کاهش در آمد ها  اکثرشهرداری های کشور با مشکلات مالی مواجه اند در این زمینه می‌توان گفت  این شهرداری ها در واقع  ورشکست شده و با مشکلات اقتصادی فراوانی روبرو هستند.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که برای پرداخت حقوق و بیمه کارگران فضای سبز و خدماتی  شهرداری دزفول بوجود آمده نشست هایی با حضور شهردار و شورای شهر دزفول برگزار  کردیم که در آن و مقرر شد اولویت فعالیت های شهرداری رضایتمندی مردم و پرداخت مطالبات معوقه  کارگران شهرداری  باشد.

وی گفت:در جلسه مذکور تصمیم گرفته شد جلوی پیشرفت  برخی از طرحهای  در حال ساخت غیر ضروری شهرداری دزفول گرفته شود تا بتوانیم در وضعیت فعلی با کسب منابع مالی حقوق و بیمه معوقه کارگران را پرداخت کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر دزفول با تاکید بر اینکه برخی افراد به صورت آگاهانه و یا ناآگاهانه در شورا و شهرداری کارگران را تشویق به تجمع و اعتراض می کنند در ادامه گفت:اگر طرح های تجاری شهرداری دزفول از جمله پروژه قائم 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشت با پیش فروش واحدهای تجاری تا حدودی می شد مشکلات اقتصادی این شهرداری را کاهش داد اما از آنجا که پیشرفت پروژه قائم حدود 40 درصد است امکان پیش فروش این واحدها نیز وجود ندارد.

جاموسی افزود:با پیگیری انجام شده موفق شدیم یک فقره چک به تاریخ 6 بهمن امسال صادر کنیم تا کارگران بتوانند در این تاریخ بخشی از مطالبات و حقوق عقب مانده خود را دریافت کنند .

وی اضافه کرد :با پرداخت این مبلغ کارگران مناطق 2 و 3 شهر دزفول تنها 2 ماه حقوق معوقه خواهند داشت ضمن اینکه کارگران منطقه یک شهرداری نیز 6 ماه حقوق عقب افتاده خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز