خبرگزاری کار ایران

روز گذشته برگزار شد؛

جلسه رسیدگی به مشکلات تعاونی مسکن رانندگان شرکت واحد در شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۸۹۲

روز گذشته، جلسه رسیدگی به مشکلات تعاونی مسکن رانندگان شرکت واحد اتبوسرانی تهران در شورای شهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته (دوازدهم دی ماه) جلسه فراکسیون کارگری شورای شهر به موضوع تعاونی مسکن رانندگان شرکت واحد اختصاص داشت.

در این جلسه، اعضای فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورای اسلامی کار شرکت واحد اتوبوسرانی، نمایندگان کارگران شرکت واحد و مدیران شرکت واحد اتوبوسرانی حضور داشتند و حاضران در جلسه در ارتباط با پروژه‌های سپیدار ۲ و ۳ به بحث و بررسی پرداختند.

در ابتدای این جلسه تعدادی از نمایندگان کارگران، به بیان مشکلات رانندگان پرداختند و همینطور مدیرعامل تعاونی مسکن شرکت واحد اتوبوسرانی نکاتی نکانی را در مورد پروژه مسکونی سپیدار مطرح کرد.

در این رابطه محسن سرخو رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران خواستار آن شد تا یک گزارش کار‌شناسی توسط شرکت واحد از وضعیت پروژه، یک نسخه از قرارداد با پیمانکار و آخرین مراحل قضایی تا ضبط اموال پیمانکار، تعداد واگذاری‌ها، و میزان بدهکاری اعضا ظرف مدت یک هفته تهیه شود و در اختیار اعضای فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران قرار بگیرد.

احمد حکیمی‌پور نماینده شورای اسلامی شهر تهران و عضو فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد کرد یکی از راه‌های تامین مالی، می‌تواند مصوبه شورا برای تامین مالی این پروژه از محل ماده‌های ۱۶ و ۱۷ باشد.

در پایان مقرر شد طی یک هفته آینده گزارشات مذکور تهیه شده و یک هفته پس از ارائه این گزارشات، مجددا جلسه‌ای برای بررسی وضعیت پروژه‌های سپیدار ۲ و ۳ تشکیل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز