خبرگزاری کار ایران

فرماندار شوش اعلام کرد؛

مدیریت کارخانه نیشکر هفت تپه موظف به پرداخت مطالبات کارکنان شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۴۷۸

فرماندار شوش در جلسه شورای تامین این شهرستان برای حل مشکل کارکنان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اعلام کرد، مدیریت این شرکت موظف به پرداخت مطالبات کارکنان و بازنشستگان شده است

به گزارش ایلنا، در پی تجمع صنفی بازنشستگان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه عصر دیروز (11  دی ماه) فرماندار شوش در جلسه شورای تامین این شهرستان برای حل مشکل کارکنان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اعلام کرد، مدیریت این شرکت موظف به پرداخت مطالبات کارکنان و بازنشستگان شده است.

«رضا نجاتی» در نشست شورای تأمین این شهرستان افزود: مدیر عامل این شرکت موظف شده تا نسبت به پرداخت حق سنوات بازنشستگان، ‌پیمانکاران و نیز مطالبات کارگران نی بر و کارکنان سایر بخش های این شرکت در اسرع وقت اقدام کند.

وی با اشاره به اعتراض مکرر کارکنان و بازنشستگان این شرکت به دلیل پرداخت نشدن به موقع حقوق و مطالبات بیان کرد: طبق تصمیم شورای تامین شهرستان شوش شخص مدیر عامل این شرکت مکلف شد تا با پرداخت مطالبات بازنشستگان و کارکنان سایر بخش ها در اسرع وقت نسبت به حل مسایل و مشکلات جامعه کارگری این شرکت اقدام کند.

جمعی از بازنشستگان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه روز شنبه برای چندمین بار در اعتراض به پرداخت نشدن حق سنوات خود دست به تجمع زدند.

کارگران نی بر ، پیمانکاران و نیز کارکنان سایر بخش های این شرکت به دلیل پرداخت نشدن به موقع حقوق و مطالبات خود بارها دست به تجمع اعتراض آمیز زده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز