خبرگزاری کار ایران

نامه کارگران شهرداری لوشان خطاب به شهردار

کد خبر : ۴۴۱۳۳۲

کارگران مجموعه شهرداری لوشان در استان گیلان در نامه‌ای خطاب به شهردار این شهر خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند.

به گزارش ایلنا، حدود 80 نفر از کارگران شاغل در مجموعه واحد های زیر مجموعه شهرداری  لوشان در نامه‌ای خطاب به شهرداراین شهر خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند.

در این نامه که رو نوشت آن به  اعضای شورای  شهر لوشان نیز ارسال شده است،ضمن بیان تعویق دست کم سه ماهه مطالبات مزدی خود از شهردار این شهر خواسته اند راه حل مناسبی برای پرداخت مطالبات معوقه کارگران زیر مجموعه شهرداری پیدا کند.

در ابتدای این نامه آمده است: به استحضار می‌رساند ما کارگران شاغل در واحدهای مختلف شهرداری لوشان که دارای سوابق کاری  بالایی هستیم ؛ پس از سالها  تحمل سختی های کار در بیشتر ماهای سال دستمزدمان با تاخیر آنهم با حداقل نرخ ممکن پرداخت می شود.

در ادامه این نامه آمده است: آنچه موجب  بهبود وضعیت شغلی ما کارگران شهرداری لوشان وتا حدود رفع کننده مشکلات مالی مان می شود پرداخت  حداقل بخشی از مطالبات مان است که از قرار معلوم آنهم در توان مالی شهرداری نیست.

به گفته آنان ،بر اساس محاسباتی که ما کارگران انجام داده ایم شهرداری لوشان برای تسویه  کامل حقوق و مزایای معوقه  مربوط به کارگران حداقل نیاز به یک میلیاردو 500 میلیون تومان منابع مالی تا پایان سال جاری (95) دارد که آنهم با در نظر گرفتن میزان در آمد  کنونی شهرداری لوشان نه تنها امکان تسویه کامل وجود ندارد بلکه پرداخت  حداقل بخشی از معوقه کارگران نیز میسر نیست.

در پایان این نامه، کارگران  درخواست رسیدگی به مشکلات خود را مطرح کرده‌اند و گفته‌اند: جناب شهردار، پس از جلساتی که جنابعالی با برخی اعضای شورای شهر ومسئولان شهرستان درباره رفع مشکلات کارگران شهرداری داشتید ،اینجانبان امضاء کنندگان ذیل  این نامه  ضمن تقاضای رسیدگی به مشکلات کارگران زیر مجموعه شهرداری خواستار برسی راه حلهای مناسب  برای رایزنی با مسئولان دولتی ویا فروش برخی اموال شهرداری برای پرداخت حداقل بخشی از مطالبات  هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز