خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به وضعیت بد شغلی؛

کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی بازهم تجمع کردند/بیمه گذاریم؛ ولی بیمه نیستیم

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۶۹۳

کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی از حوالی ساعت 9 صبح امروز (سه شنبه/30 آذر) در اعتراض به عدد تحقق وعده‌های مسئولین، در خصو.ص تامین امنیت شغلی و نگرانی از واگذاری کارگزاری بیمه کشاورزی به بخش خصوصی مقابل مجلس تجمع کرده‌اند.

به گزارش ایلنا؛ بیش از 500 نفر از کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی از تمامی استان‌های کشور از حوالی ساعت 9 صبح امروز مقابل مجلس شوراس اسلامی تجمع کرده‌اند.

معترضین همچنین از حوالی ساعت 8 صبح مقابل  سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشوری تجمع کرده‌ بودند.

کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی که بیش ازهزار نفر هستند به عدم برخورداری از امنیت شغلی، بیمه،  قرارداد ثابت معترض هستند و بارها از مسئولین وزارتخانه جهاد کشاورزی خواسته‌اند که به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

آنها همچنین از بابت واگذاری کارگزاری بیمه کشاورزی به بخش خصوصی نگران هستند؛ چرا که صندوق‌هایی که به بخش خصوصی واگذار شده‌اند هم اکنون وضعیت بسیار نامطلوبی دارند.

کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی در ماه‌های گذشته چندین تجمع دیگر نیز برگزار کرده بودند از جمله در هفته‌های گذشته که مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند.

با احتساب دو تجمع امروز این نهمین تجمع صنفی کارگزاران صندوق بیمه کشاورزی، است. معترضین در تجمعات پیشین خود یادآور شده بودند که مسئولان گوش شنوایی برای شنیدن خواسته‌ها و مشکلات آنان ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز