خبرگزاری کار ایران

نارضایتی‌کارگران شهرداری شوشتر از بازگشت پیمانکاران

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۰۲۷

حدود 300 نفر کارگران قرار داد مستقیم شهرداری شوشتر که در بخشهای فضای سبز ، خدماتی ،موتوری ،آتش نشانی مشغول کارند از ادامه بی توجه ای های مدیران شهری مبنی بر حضور دوباره پیمانکاران در این مجموعه شهری انتقاد کردند.

به گزارش ایلنا، یکی از کارگران با بیان اینکه  مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر شوشتر هیچ توجهی به مخالفت کارگران این مجموعه  در زمینه حضور دوباره پیمانکاران ندارند، افزود: این بی‌توجهی‌ها در حالی ادامه دارد که تاکنون کارگران قرارداد مستقیم شهرداری شوشتر چند بار در اعتراض به بازگشت پیمانکاران نیروی انسانی  تجمع کرده بودند که آخرین بار آن در صبح روز دوشنبه (5مهرماه) مقابل ساختمان فرمانداری و دفتر نماینده شوشتر درمجلس صورت گرفت.

به گفته وی ، بیش از سه ماه است که همکارانمان در واحد تنظیف وحمل زباله شهرداری شوشتر به اجبار شهرداری به استخدام یک شرکت پیمانکاری درآمده‌اند و از این وضعیت گله مند هستند و از سوی دیگر به دنبال برگزاری مناقصه واگذاری مسئولیت واحد آتشنشانی و موتوری به بخش خصوصی، قرار است شرکت پیمانکاری برنده این مناقصه به زودی فعالیت خود را آغاز کند.

این کارگر با بیان اینکه در این خصوص  بارها  از مسئولان شهرستانی همانند فرمانداری  ،اداره کارو نماینده مردم شوشتر درخواست استمداد کرده ایم در ادامه گفت :ما کارگران  شاغل در سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری شوشتر با   امید به حمایت مسئولان  به دفاتر آنان مراجعه کرده بودیم اما هنوز واکنشی که بیانگر توجه آنها به مشکلاتمان باشد را ندیده‌ایم.

او بایادآوری اینکه هنوز به دلیل بدحسابی پیمانکاران پیشین موفق به دریافت معوقات مزدی سنوات گذشته خود نشده‌اند ،ادامه داد: به‌صورت میانگین هریک از کارگران جدا از معوقات بیمه ای مبلغ 5 میلیون تومان بابت معوقات مزدی خود از پیمانکاران سابق طلبکاراند که بعد ازخروج پیمانکاران از مجموعه شهرداری نه شهردار و نه شورای شهر هیچ حمایتی برای وصول مطالباتمان از ما نکردند.

این کارگران با ابراز نگرانی  از وضعیت بوجود آمده برای مجموعه کارگران شهرداری شوشتر  تصریح کردند: بار دیگر از کلیه  مسئولان شهری وشهرستانی می خواهیم با درک همه مشکلاتی که در نتیجه حضور پیمانکاران برای مجموعه کارگران شهرداری  بوجود می‌آید در خصوص  تصمیمی که اخیرا برای بازگردان پیمانکاران به شهرداری  گرفته شده به کارگران کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز