خبرگزاری کار ایران

روز گذشته در استان ایلام انجام شد؛

تجمع کارگران سد « میمه » مقابل فرمانداری دهلران

asdasd
کد خبر : ۴۳۷۵۲۴

جمعی از کارگران پروژه سد میمه شهرستان دهلران ،روز گذشته در اعتراض به معوقات مزدی خود مقابل ساختمان فرمانداری دهلران تجمع کرده‌اند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا یکی از کارگران معترض روز گذشته (22 آذر ماه)با اشاره به اشتغال  تعداد زیادی از کارگران بومی شهرستان دهلران پیش از تعطیلی این پروژه عمرانی به دیگر رسانه‌ها گفته است: تجمع کنندگان کارگرانی هستند که اخیرا از سوی کارفرما بیکار شده‌ و هنوز نتوانسته‌اند مطالبات معوقه مزدی خودرا دریافت کنند.

وی در توضیح مطالبات صنفی خود وسایر همکاران خود گفته است : تا این لحظه کارگران پروژه سد میمه  شهرستان دهلران 5 ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده طلبکارند که این مسئله باعث شده تا کارگران دچار  مشکلات معیشتی ناشی از دریافت حقوق بشوند.

این کارگر مدعی شده؛علاوه بر مطالبات کارگران دست کم یک سال است که پیمانکار اصلی پروژه سد میمه به دلیل کمبود اعتبارات مالی، مطالبات پیمانکاران زیر مجموعه  خود را نداده است.

به گفته او  خواسته ما از مسئولان استانی وشهرستانی این است که با توجه به افزایش هزینه‌های جاری، تمام تلاش خود را انجام دهند تا زمینه‌ پرداخت  تمامی معوقات کارگران فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز