خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری استان لرستان:

کارگران از ادامه چنگ اندازی‌ها به منابع درمان ناراضی‌ هستند

asdasd
کد خبر : ۴۲۱۶۵۳

یک فعال کارگری استان لرستان می گوید در شرایطی که کیفیت خدمات درمانی وزارت بهداشت وضعیت مطلوبی ندارد، پزشکان مستقر در مدیریت این وزارتخانه قصد دارند تا منابع درمان کارگران را صرف ادامه اجرای طرح‌های شکست خورده کنند.

«محمد حسن موسیوند» در گفتگو با ایلنا با اعلام این مطلب اظهار داشت: جبران منابع طرح تحول سلامت از محل منابع صندوق درمان سازمان تامین اجتماعی نتنها کمکی به ارتقاء نظام سلامت کشور نمی‌کند؛ بلکه  خدمات دهی به کارگران بیمه شده را کاهش می‌دهد.

وی افزود: هرگونه دخل و تصرف در اموال کارگران منوط به اجازه شرکای اجتماعی است اما دولت همانند همیشه که نظر شرکای اجتماعی را در خصوص تصمیمات کلان جویا نمی‌شود، در این مورد نیز چنین عمل کرده است.

این فعال کارگری استان لرستان برای نمونه به لایحه اصلاح قانون کار اشاره کرد و افزود: این لایحه سراسر ضد کارگری دستاوردهای سالها تلاش‌ ومبارزه کارگران برای برقراری عدالت اجتماعی را نادیده گرفته است.

موسیوند اقدامات دولت را در تمام زمینه‌ها منجر به تنش  در روابط کار و حاکمیت استبداد بر آن دانست و افزود: دولت باید به خوبی بداند که کارگران تمایلی ندارند هزینه‌های طرح‌های شکست خورده دولت را بدهند از این رو با هرگونه ادغام صندوق درمان تامین اجتماعی برای مصارف دولتی مخالفت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز