خبرگزاری کار ایران

رئیس صندوق بین المللی پول هشدار داد:

جذب کارگران ماهر در گروه‌های تروریستی به دلیل بیکاری

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۵۴۶

رئیس صندوق بین المللی پول با انتشار گزارشی نسبت به رواج بیکار ناشی از گسترش جنگ هشدار داده و تاکید کرده است که کارگران ماهر و نیروهای متخصص برای یافتن کار چاره ای جز پیوستن به گروه‌های تروریستی ندارند.

به گزارش ایلنا «کریستین لاگارد» بدون اشاره به آمار  بیکاری در کشورهای درگیر جنگ در خاورمیانه، تاکید کرده است که جنگ در خاورمیانه و شمال آفریقا  تعداد بیکارانی را که مجبور به ترک روستاهای خود شده‌اند  افزایش داده است.

در گزارش  رئیس صندوق بین المللی پول تاکید شده است که بین افزایش بیکاری و افراطی گری رابطه مستقیم وجود دارد.

 همچنین اشاره شده است که پس از دهه‌ها تعداد بیکاران تحصیل کرده و متخصص نسبت به بیکارانی که فاقد تحصیلات دانشگاهی هستند فزونی یافته است.

لاگارد در بخش دیگری از گزارش خود تصریح کرده است که بسیاری از این متخصصان و کارگران ماهر جذب گروه های تروریستی شده اند زیرا به توان آنها در پالایشگاه نفتی و  نیروگاه های برقی تحت کنترل گروه های تروریستی احتیاج مبرمی وجود دارد.

رئیس صندوق بین المللی پول از دولت های کشورهای جنگ زده خواسته است که منابع زیرزمینی و کشاورزی خود را بهتر مدیریت کنند زیرا در این صورت می توانند از پیوستن کارگران ماهر و متخصصان خود به گروه‌های تروریستی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز