خبرگزاری کار ایران

معوقات مزدی کارگران نساجی مازندران پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۷۷۳

کارگران نساجی مازندران از دریافت معوقات مزدی و به روز شدن مطالبات جاری خود خبر می‌دهند.

کارگران این واحد نساجی صبح امروز چهارشنبه (17 شهریور ماه) به ایلنا گفتند: به دنبال جابجایی مدیریت کارخانه در اردیبهشت ماه سال جاری اکنون مدتی است که روند فعالیت این واحد تولیدی رو به بهبودی گذاشته و در همین راستا برخلاف شرایط بحرانی پیششین، معوقات مزدی همراه مزد جاری آنها پرداخت شده است.

به گفته کارگران نساجی مازندران در گذشته مشکلات مدیریتی و فقدان منابع مالی باعث شده بود تا جدا از به تاخیر افتادن 5 ماه مطالبات مزدی، حق بیمه آنها نیز تا چندین ماه به تعویق بیافتد اما پس از جابجایی مدیریت کارخانه، منابع مالی مربوط به مزایای پرداخت نشده آنها توسط سرمایه گذاران تامین شد.

آنها همچنین درباره  وضعیت کارخانه و اشتغال خود گفتند: شش ماه پیش این کارخانه  حدود 300 کارگر داشت  که مدیر عامل جدید با اضافه کردن یک واحد دیگر ( واحد دوخت ودوز)   به سایر واحد ها تعداد شاغل کارگران این به حدود 400 نفر افزایش داده است.

این کارگران می‌گویند ظاهرا نساجی مازندران در حال حاضر برای فروش و سفارش محصولات تولیدی مشکلی ندارد و در حال حاضر با تغییر وضعیت کارخانه، انگیزه کارگران برای تولید نیز بیشتر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز