خبرگزاری کار ایران

روز گذشته انجام شد؛

تجمع کارگران فرنخ وناز نخ قزوین در مقابل استانداری

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۸۱۳

روز گذشته گروهی از کارگران وبازنشستگان دو کارخانه فرنخ وناز نخ قزوین در اعتراض به وضعیت نامعلوم مطالبات مزدی خود مقابل ساختمان استانداری این شهر تجمع کردند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، جمعی از کارگران  دو کارخانه فر نخ وناز نخ قزوین صبح روز گذشته شنبه (13 شهریور ماه) در اعتراض به  آنچه بلاتکلیفی در دریافت مطالبات معوقه خود عنوان می کردند مقابل ساختمان استانداری  قزوین تجمع کردند.

به نقل از کارگرانی که در این اجتماعی صنفی شرکت داشته‌اند گفته می‌شود، دلیل تجمع آنان بی توجه ای کارفرما در پرداخت مطالبات مزدی وبازنشسستگی کارگران بعد از تعطیلی کارخانه بوده است .

به ادعای آنان  دستمزد آن‌ها از سال 88 و سنوات بازنشستگی  همکاران بازنشسته آنها از سال 90 به تاخیر افتاده است.

طبق اظهارات  معترضینی که روز گذشته در مقابل استانداری قزوین  جمع شده‌بودند همه آنها به نمایندگی از تمامی کارگران باقیمانده دو کارخانه فرنخ و نازنخ بوده‌اند.

آنان با اشاره به اینکه از چند سال پیش تا به امروز کارگران این  دو کارخانه چندین بار در خصوص بلاتکلیفی در وضعیت شغلیشان وجهت دریافت مطالبات قانونی خود مقابل دفتر مقامات مسئول در تهران و استان قزوین دست به تجمع زده‌اند، اظهار داشتند: با اینکه تجمع و اعتراضاتی در خصوص حل مسائل صنفیمان انجام داده‌ایم، اما متاسفانه تاکنون با بی‌توجه‌ای مسئولان مواجه شده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز