خبرگزاری کار ایران

یک تشکل کارگری خواستار شد؛

توقف فوری تصویب لایحه اصلاح قانون کار

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۵۹۰

انجمن صنفی کارگران برق و فلزکار کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای نسبت به لایحه اصلاح قانون کار و ارزان سازی بیش از پیش کارگران اعتراض کرده است.

به گزارش ایلنا، انجمن صنفی کارگران برق و فلزکار کرمانشاه با صدور یک بیانیه نسبت به تصمیم دولت و مجلس برای ارزان‌سازی بیشتر کارگران و ارائه لایحه اصلاح قانون کار اعتراض کرده است.

در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است: لایحه اصلاحیه قانون کار توسط دولت بدون خبری و رسانه ای کردن آن در تیر ماه سال جاری برای تصویب به مجلس فرستاده شده است. لایحه اصلاحیه قانون کار درراستای ارزان سازی بیش ازپیش نیروی کار،رسمیت بخشیدن به طرح دوران عشیرتی وفئودالی استاد شاگردی وخارج کردن سازمان تأمین اجتماعی ازتعهدات خود نسبت به کارگران و موارد دیگرتدوین شده است.

در ادامه بیانیه آمده است: تلاش مشترک مجموعه قانونگذاران و مجریان آن حتی در صورت به قانون در آوردن برنامه های ضد کارگری جدید در فضای سکوت و بی خبری کارگران، اعتراضات وسیع کارگری را به دنبال خواهد داشت و محکوم به شکست خواهد شد.

در پایان بیانیه این تشکل کارگری ضمن درخواست توقف فوری تصویب لایحه اصلاح قانون کار، هرنوع اصلاح و تغییر در قانون کار را منوط به رعایت منافع معیشتی طبقه کارگر و دخیل کردن آرای نمایندگان کارگران دانسته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز