خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی:

مابه التفاوت مستمری بازنشستگان اواخر مرداد پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۹۰۶

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: مابه التفاوت مستمری بازنشستگان 27 مرداد پرداخت می شود.

براساس اخبار دریافتی ایلنا، «محمدحسن زدا»، معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: مابه‌التفاوت ناشی از افزایش ۱۴ درصدی  مستمری سال ۹۵ بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی روز ۲۷ مرداد به حساب آنان واریز خواهد شد.

وی افزود: مابه‌التفاوت دو ماه اول سال به 2 میلیون و 900 هزار بازنشسته نزدیک به 700 میلیارد تومان برآورد شده است که این مبلغ طبق برنامه‌ریزی و نرم‌افزارهایی که سازمان تأمین اجتماعی آماده کرده، به صورت متمرکز روز 27 مردادماه پرداخت خواهد شد و به این وسیله مطالبات بازنشستگان و مستمری‌بگیران با سازمان تأمین اجتماعی تسویه می‌شود.

زدا با بیان اینکه در حال حاضر حداقل حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی 812 هزار تومان و حداکثر 5 میلیون و 600 هزار تومان است، گفت: مابه‌التفاوت دو ماه ابتدای سال برای هر بازنشسته متفاوت بوده و متناسب با حقوق او محاسبه می‌شود اما به طور میانگین براساس کف و سقف حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی، رقمی بین 227 هزار تا یک میلیون و 568 هزار تومان به حساب آنان واریز خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز