خبرگزاری کار ایران

پلی اکریل درگیر مشکلات فراوان/ مطالبات مزدی کارگران پرداخت نشده است

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۴۳۸

کارگران پلی اکریل اصفهان با ابراز نگرانی از وضعیت موجود این قطب نساجی کشور، از معوقات مزدی خود و بی توجهی مسئولان خبر دادند.

تعدادی از کارگران کارخانه پلی اکریل در تماس با ایلنا، گفتند: وضعیت فعلی کارخانه پلی اکریل برای آنها و سایر کارگران شاغل در این واحد صنعتی نگران‌کننده است.

از یک طرف دستمزد حدود 2000 کارگر کارخانه پلی اکریل از فروردین ماه پرداخت نشده است و از طرف دیگر، سهامداران این واحد تولیدی فکری به حال اوضاع نابسامان این کارخانه که به گفته کارگران در حال حاضر،  با سی درصد ظرفیت خود فعال است نمی کنند.

کارگران می‌گویند اگر اوضاع به همین منوال ادامه پیدا کند و مسئولان به داد پلی اکریل نرسند، باید به زودی شاهد تعطیلی خطوط تولید و بیکاری خیل عظیم کارگران متخصص این قطب نساجی باشیم.

در حال حاضر هیچ زمان مشخصی برای پرداخت سه ماه معوقات مزدی این کارگران اعلام نشده‌است و دوهزار کارگر این کارخانه همچنان بلاتکلیفند و با مشکلات بسیار دست و پنجه نرم می‌کنند.

کارگران ریشه مشکل را در اهمال سهامداران کارخانه و عدم تزریق نقدینگی به این واحد می‌دانند و می‌گویند تمامی مسئولان شهرستان مبارکه، استانداری اصفهان و مقامات وزارت صنعت و معدن در جریان مشکلات این کارخانه هستند اما تا کنون هیچ اقدام موثری انجام نشده است.

کارگران می گوویند بدون تزریق آورده‌های نقدی و التیام بخشی زخم‌های پلی اکریل نه معوقات کارگران پرداخت خواهد شد و نه بنیه‌ای برای خرید مواد اولیه باقی خواهد ماند و عن قریب است که چرخ های این واحد تولیدی از گردش بایستد  و ناگزیر و چه بسا ناخواسته، این صنعت مادر به کام مرگ کشیده شود.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز