خبرگزاری کار ایران

25 کارگزاری جدید تامین اجتماعی راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۹۳۲۵۱

مدیر کل امور کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی گفت: مجوز اعطای ٢٥ کارگزاری جدید این سازمان از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه اعطاء می شود.

به گزارش ایلنا، سید محمدعلی جنانی با بیان این مطلب افزود: در اجرای مصوبه هیات مدیره این سازمان مبنی بر توسعه و گسترش کارگزاریهای رسمی و بر اساس موافقت مدیرعامل سازمان و در راستای ایجاد عدالت و مساوات مقرر است مجوز ٢٥ کارگزاری جدید به متقاضیان از طریق برگزاری آزمون ومصاحبه اعطاء شود.

وی افزود: این کارگزاری ها در محدوده شعب مرند و ٦ تبریز از استان آذربایجانشرقی، یک بوشهر و بیدخون از استان بوشهر، بروجن از استان چهارمحال و بختیاری، زابل از استان سیستان و بلوچستان، فسا و جهرم از استان فارس، یک و سه کرمان و زرند از استان کرمان، گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد، دو گرگان از استان گلستان، چالوس و بابلسر از استان مازندران، شازند از استان مرکزی، قشم، کیش و بندرلنگه از استان هرمزگان، ٤ یزد از استان یزد، یک شوشتر، بهبهان، یک آبادان و خرمشهر از استان خوزستان و ٤ کرمانشاه از استان کرمانشاه هستند.

جنانی اظهار داشت: زمان برگزاری آزمون اعطای مجوز برای کارگزاری های جدید در روز پنجشنبه مورخ ٢٨/٥/٩٥ و بصورت همزمان در ١٤ استان خواهد بود.

وی افزود: متقاضیان می توانند از تاریخ ١٠/٥/٩٥ لغایت ١٤/٥/٩٥ و همزمان با انجام فراخوان از سوی استانهای ذیربط و با مراجعه به ادارات کل تامین اجتماعی استان ها نسبت به دریافت فرم و ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز