خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری:

ربیعی در عزل کاسبکاران انقلابی عمل کند

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۴۳۹

رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در حاشیه تجمع امروز جمعی از کارگران در مقابل مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: لازم است دولت در خصوص پرداخت بیش از 110هزار میلیارد تومان بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی اقدام عاجل نماید.

به گزارش خبرنگار ایلنا, حسن صادقی با بیان این مطلب تصریح کرد: هرچند این حجم بدهی از گذشته به دولت فعلی تحمیل شده اما بدهی نهاد دولت به کارگران است و باید پرداخت شود.

صادقی با اشاره به درخواست کمک بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از نمایندگان مجلس برای بازپرداخت مطالبات این سازمان خاطرنشان کرد: کارگران  به در نظر نگرفتن  سهم سازمان تامین اجتماعی در بودجه مجلس  و بازپرداخت بدهیها معترضند .

صادقی ادامه داد: ربیعی عنصری دلسوز و متعهد و فردی سالم و مدبر است اما در دنباله وزارتخانه تحت مدیریتش هنوز افرادی از دولت قبل حضور دارندکه انتظار داریم در عزل همه کسانی که دلبستگی و اعتقاد عملی به روش  دولت فعلی ندارند و یا کاسبکاری میکنند انقلابی عمل کند درست مانند آنچه در برخورد با مدیرعامل معزول بانک رفاه کرد.

این مقام صنفی  تاکید کرد: به آقای ربیعی عرض می‌کنم صبر را کنار بگذارد وبا  کسانی که بدنبال ایجاد حاشیه برای وزارت کار و دولت هستند خداحافظی کند.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در عین حال ضمن تمجید "منش مدارا" در ربیعی  به جنجال فیش های حقوقی اشاره کرد واظهار داشت: چرا باید یک مدیر ده‌ها میلیون تومان حقوق بگیرد و یک کارگر و یا  بازنشسته تنها یک میلیون تومان دریافتی داشته باشد، لذا ضمن تشکر از دستور ایشان مبنی بر اعلام دریافتی های مدیران وزارتخانه  از او می‌خواهیم در برخورد با دریافت کنندگان حقوق نامتعارف بر همین سیاق عمل کند.

صادقی در پایان از نقش موثر ربیعی و نوربخش در جلوگیری از انتزاع بخش درمان از سازمان تامین اجتماعی تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز