خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته:

وزیر کار هزینه صیانت از اموال کارگران را پرداخت می‌کند/بازنشستگان ساکت نمی‌نشینند

asdasd
کد خبر : ۳۸۹۵۵۹

یک فعال صنفی کارگران بازنشسته عقیده دارد که طرح استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی هزینه‌‌ غیر مستقیمی است که بابت حفظ استقلال سازمان تامین اجتماعی و صیانت از اموال بیمه‌شدگان این سازمان به جامعه کارگری تحمیل شده است.

«علی اصغر بیات» با بیان اینکه وزیر کار هزینه صیانت از اموال کارگران را پرداخت می‌کند به ایلنا گفت: مجموعه اقداماتی که تاکنون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در سازمان تامین اجتماعی انجام داده باعث برقراری آرامش بر فضای این سازمان شده است.

وی افزود: از آنجایی که ربیعی وزیری از جنس کارگران است توانسته در همین مدت اندک که تصدی‌گری چنین وزارتخانه متزلزلی را بر عهده بگیرد و همین مسئله باعث ناخرسندی مخالفان وضعیت کنونی حاکم در سازمان تامین اجتماعی از عملکرد وزیر کار شده است.

بیات افزود: جامعه بازنشستگان با ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار بازنشسته که به همراه خانواده‌هایشان ۷ میلیون نفر می‌شوند در همین مدت اندک رضایت مطلوبی از عملکرد سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار دارند زیرا وقتی به گذشته برمی‌گردیم و می‌‌بینیم که در سال ۸۹ در برابر افزایش ۱۵ درصدی مزد شاغلان تنها شاهد افزیش ۶ درصدی مستمری کارگران بازنشسته بودیم که در این دولت این مساله اصلاح شد.

رئیس کانون عالی مستمری بگیران و بازنشستگان در خصوص اقدامات علی ربیعی افزود: وزارت کار در همین مدت کوتاه در حوزه گردشگری توانست طرح کرامت رضوی را راه اندازی کند و در قالب آن بیش از ۲۶ هزار نفر را برای زیارت به مشهد فرستادند همچنین برگزاری همایش‌های منطقه‌ای از دیگر نقاط روشن در کارنامه علی ربیعی است.

بیات ربیعی را وزیری دانست که به هیچ کس باج نمی‌دهد و افزود: استیضاح آقای ربیعی به هیچ وجه به صلاح جامعه بازنشستگان نیست و نمایندگانی که با رای بازنشستگان و کارگران به مجلس رفته‌اند نباید اقدام به استیضاح وی کنند زیرا تبعات این اقدام موجب اعتراضات گسترده بازنشستگان و کارگران و سایر اقشار فرودست می‌شود و اینها ساکت نخواهند نشست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز