خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به ماهها بلاتکلیفی؛

کارگران فولاد زاگرس مقابل وزارت کار تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۳۸۹۰۶۳

صبح امروز ۲۸ کارگر فولاد زاگرس به تهران آمدند و در اعتراض به چندین ماه بلاتکلیفی و معوقات مزدی مقابل وزارت کار تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، امروز صبح ۲۸ کارگر فولاد زاگرس از قروه کردستان به تهران آمدند و در اعتراض به ماه‌ها بلاتکلیفی مقابل وزارت کار تجمع کردند.

این کارگران می‌گویند یازده ماه است دستمزد ما پرداخت نشده است و به خلف وعده مسئولان اعتراض داریم.

از قرار معلوم، شرکت فولاد زاگرس به موجب مجمع فوق العاده‌ای که در اسفند ماه ۹۲ توسط سهامداران عمده این شرکت شامل صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد و سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، منحل اعلام گردید.

پس از برگزاری این مجمع حدود ۲۰۰ کارگر این شرکت تعدیل شدند و در‌‌‌‌ همان مجمع مقرر شد ۲۸ نفر از کارگران به منظور انجام امور جاری و حفظ و حراست از دارایی‌ها به فعالیت ادامه دهند و مزایای آن‌ها توسط سهامداران پرداخت گردد که تا کنون سهامداران از اجرای این مصوبه طفره رفته‌اند.

کارگران از وعده‌های بی‌پاسخ وزارت کار خبر می‌دهند و می‌گویند در ماههای گذشته مقرر شده بود که مسئولان وزارت کار جهت تعیین تکلیف ما با سهامداران شرکت جلسه‌ای برگزار کنند که تا کنون چنین جلسه‌ای برگزار نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز