خبرگزاری کار ایران

کارگران فضای سبز شهرداری نیشابور با تاخیر مزد می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۴۰۳

پرداخت حقوق حدود ۶۰ کارگر فضای سبز شهرداری مرکزی نیشابور در استان خراسان رضوی هر ماه با تاخیر پرداخت می‌شود.

منابع کارگری در شهرستان نیشابور با اعلام این خبر به ایلنا گفتند: این کارگران که تحت مسئولیت مستقیم شهرداری نیشابور در فضای سبز منطقه مرکزی شهر مشغول‌اند هر ماه حقوق خود را با یک الی دو ماه تاخیر دریافت می‌کنند.

در خصوص پرداخت نشدن معوقات مزدی این کارگران گفته می‌شود که کمبود نقدینگی و نبود منابع مالی دلیل بروز این اتفاق بوده است.

جدا از موضوع به تاخیر افتادن مطالبات مزدی این کارگران، بر پایه اطلاعاتی که به نقل ازیکی از کارگران شهرداری نیشابور در اختیار خبرنگار ایلنا قرار گرفته است؛ شهرداری نیشابور وضعیت شغلی تعداد حدود ۱۵ کارگر فضای سبز را از قرار داد مستقیم به پیمانی تغییر داده است و به همین دلیل طی روز‌های اخیرگروهی از کارگران شهرداری با برپایی تجمع در مقابل ساختمان شورای شهر در محل باغ امین الاسلامی شهر نیشابور خواستار به روز شدن مطالبات معوقه و تغییر وضعیت شغلی ۱۵ همکار خود شده‌اند.

این کارگر شاغل درفضای سبز شهرداری مرکزی نیشابوربا بیان اینکه کارگران شهرداری از حداقلهای مزدی برخوردار بوده وامنیت شغلی ندارند افزود: همچنین تعداد ۱۲۰ نفر از همکارانمان که در بخش خدماتی منطقه یک شهرداری نیشابور تحت مسئولیت پیمانکارفعالند مطالبات معوقه‌ای دارند که تا به امروز بر آورده نشده است.

او گفت: مشکلات صنفی این تعداد کارگر در ارتباط با پرداخت نشدن به موقع دستمزد وبیمه آنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز