خبرگزاری کار ایران

معوقات مزدی کارگران سموم علف کش به ۵ ماه رسید

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۶۶۵

پرداخت معوقات حقوقی کارگران سموم علف کش از مرز پنج ماه گذشت. به گفتهٔ کارگران به‌رغم وعده‌های داده شده مبنی بر بهبود اوضاع کارخانه از سوی کارفرما؛ هنوز هیچ اقدامی برای پرداخت معوقات حقوقی کارگران صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ منابع خبری ایلنا در کارخانه سموم علف کش گزارش داده‌اند ۲۵کارگر قراردادی این شرکت به دلیل آنچه «کمبود مواد اولیه» عنوان می‌‌شود؛ بیش از ۵ ماه است حقوق و مزایا دریافت نکرده‌اندو در عین حال هنوز بابت عیدی سال ۹۵طلبکارند.

یکی از کارگران در تشریح جزئیات این خبر گفت: به‌رغم وعده‌های داده شده درخصوص پرداخت معوقات حقوقی کارگران از سوی کارفرمای اصلی کارخانه، هنوز هیچ اقدامی جهت پرداخت این مطالبات صورت نگرفته و علاوه بر آن از ابتدای سال جاری یک ماه فروردین به مطالبات گذشته کارگران افزوده شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت تولیدی کارخانه  سموم علف کش از ابتدای سال 94متوقف شده و کارگران کاری برای انجام دادن ندارند ،افزود: با وجود انکه اخیرا اعضای هیئت مدیره کارخانه مدیریت جدید شرکت تولیدی سموم علف کش را برای بهبود اوضاع کارخانه تغییر داده‌اند اما عملا هنوز هیچ مدیری در کارخانه مستقر نشده وهیچ اقدامی انجام نداده‌اند.

همچنین به نقل از کارگران این واحد تولیدی گفته می‌شود، با بحرانی شدن وضعیت کارخانه، در این میان به وضعیت شغلی کارگران وهمچنین مطالبات حقوقی آنان مشخص نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز