خبرگزاری کار ایران

راهپیمایی روز جهانی کارگر-۱

کارگران راهپیمایی‌کننده از میدان فلسطین گذشتند

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۲۱۳

رسیدگی به وضعیت کارگران قراردادی و پیمانکاری، تامین امینت شغلی و حمایت از صنایع داخلی، همسان سازی مستمری کارگران بازنشسته از جمله خواسته‌های صنفی است که تا این لحظه توسط کارگران تهرانی حاضر در مراسم راهپیمایی روز جهانی کارگر عنوان شده است.

به گزارش خبرنگاران ایلنا، جمعیت کارگران حاضر در مراسم راهپیمایی روز جهانی کارگر دقایقی قبل از حوالی میدان فلسطین به نزدیکی تقاطع خیابان طالقانی با خیابان ولیعصر رسیده است.

اصلاح قراردادهای موقت کار از طریق اجرای کامل تبصره‌های ۱ و ۲ ماده ۷ قانون کار، حمایت از کالاهای ایرانی وعملیاتی شدن تولید و اقتصاد مقاومتی، توجه به مطالبات صنفی کارگران و معلمان و به رسمیت شناخته شدن حق آزادی فعالیت‌های صنفی کارگری از جمله خواسته‌هایی صنفی است که کارگران راهپیمایی کننده از طریق حمل پارچه نوشته و یا سردادن شعار، تحقق آن را از دولت خواستار شده‌اند.

به صورت مشخص گفته می‌شود که یکی از شعارهای شرکت کنندگان در این راهپیمایی «رئیس جمهور ما برس به فریاد ما» است.

همچنین بنابر مشاهدات خبرنگاران ایلنا در جریان راهپیمایی امروز گروهی از کارگران کارخانه روغن نباتی قو نیز حضور دارند که با حمل تابلو نوشته‌هایی خواستار رسیدگی دولت به مشکلات این واحد صنعتی شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز