خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد:

عیدی بازنشستگان مخابرات استانی پرداخت نشده است

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۵۰۲

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری ضمن اعلام خبر پرداخت نشدن عیدی بازنشستگان شرکت مخابرات استان‌ها گفت: تاکنون هیچ مبلغی بابت پرداخت عیدی بازنشستگان مخابرات استانی از سوی این شرکت‌ به صندوق بازنشستگی کشوری واریز نشده است.

به گزارش ایلنا، «حسین بخشی زاده» در این زمینه گفته است: روز های پایانی سال 94 فقط عیدی بازنشستگان شرکت مخابرات ایران توسط صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت شده است.

او افزود: با توجه به اینکه تعداد شرکت‌های مخابرات در استان‌ها و شرکت‌های تابعه آن‌ها در طیف وسیعی قرار دارند و صندوق بازنشستگی کشوری در ۱۳ استان کشور سیستم پرداخت مستقیم حقوق راه‌اندازی کرده است، در هیچ یک از این استان‌ها تاکنون چک یا مبلغی بابت عیدی بازنشستگان شرکت‌های مخابرات استانی به صندوق بازنشستگی کشوری داده نشده است.

به گفته وی براساس آخرین آمار بیش از یازده هزار بازنشسته شرکت مخابرات داریم که از این تعداد فقط  سه هزارو 671 نفر بازنشسته شرکت مخابرات ایران  از صندوق بازنشستگی کشوری عیدی دریافت کرده اند وبابت عیدی مابقی بازنشستگان هنوز چک یا مبلغی دریافت نکرده ایم.

وی  در ادامه اظهار داشت: این احتمال وجود دارد که پرداخت عیدی بازنشستگان شرکت‌های مخابرات در بعضی استان‌ها به صورت مستقیم توسط خود دستگاه اجرایی انجام شده باشد که در این صورت می توان گفت یک  تخلف اداری انجام شده است ،چرا که طبق روال باید تمام پرداختی های بازنشستگان شرکت مخابرات  از طریق صندوق بازنشستگی کشوری انجام پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز