خبرگزاری کار ایران

مدیر پروژه شرکت مخازن سبز عسلویه:

سه تن از کارگران آسیب دیده به شیراز منتقل شدند

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۱۰۸

سه تن از مصدومان حادثه روز دوشنبه (17 اسفندماه) به دلیل حساسیت بالای پیگیری سلامت جسمانی شان به بیمارستان شیراز منتقل شدند

در پی حادثه روز دوشنبه (۱۷ اسفندماه) در فاز ۲ عسلویه که منجر به واژگون شدن سرویس حمل و نقل کارگران پتروشیمی مخازن سبز عسلویه شد، مدیر پروژه شرکت پتروشیمی مخازن سبز عسلویه در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: خوشبختانه در این حادثه فوتی نداشتیم و از ۳۶ کارگر آسیب دیده این حادثه، ۳ تن از مصدومان به دلیل حساسیت بالای پیگیری سلامت جسمانیشان به بیمارستان شیراز منتقل شدند. 

 «حسین افسر» در ادامه گفت: در جریان این حادثه یکی کارگران مصدوم از ناحیه ستون فقرات، یک کارگر دیگر از ناحیه گردن و کارگر سوم نیز به دلیل کوفتگی بالای چشم که منجر به کوری نشده است، ابتدا در بیمارستان ۹۶ تختخوابی امام خمینی کنگان بستری شدند اما در ادامه برای درمان کامل‌تر به شیراز منتقل شده‌اند و باقی کارگران سالم به محل کار خود بازگشته‌اند. 

وی افزود: دو کارگر دیگر نیز که از ناحیه انگشت آسیب دیدند در بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه مورد عمل ارتوپدی قرار گرفتند. 

افسر با بیان اینکه دلیل بروز حادثه در حال بررسی است، افزود: دلیل بروز حادثه اشکال فنی از سمت ترمز یا فرمان بوده و راننده نیز موفق به کنترل اتوبوس نمی‌شود. 

وی در خصوص مالکیت اتوبوس حمل و نقل کارگران اظهار داشت: شرکت شبدیز صنعت آپادانا از پیمانکارانی است که در پروژه‌های فاز ۲ اتوبوسهای حمل و نقل کارگران را اجاره کرده تا خدمات عمومی را ارائه دهد. 

مدیر پروژه پتروشیمی مخازن سبز عسلویه با بیان اینکه انتخاب سرویس‌های حمل و نقل کارگران و رانندگان آن بر اساس ضوابطی و الزامات تعیین شده در مناطق ویژه است، گفت: تجهیزات نباید بیش از چند سال قدمت داشته باشد، معاینه فنی آن به طور منظم کنترل شود و رانندگان نیز مطابق عرف کشور که اجازه می‌دهد شخصی راننده باشد با تست سلامت و اعتیاد انتخاب می‌شود که سوابق همه آن‌ها موجود است. 

افسر ادامه داد: روزانه بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ کارگر از کمپ به مناطق اجرا در مسیر عمومی مشغول تردد هستند و جا به جایی آن‌ها در ۴ سرویس از کمپ اسکان به محل پروژه و برعکس انجام می‌شود. 

وی ادامه داد: در مناطق صنعتی مانند: پتروشیمی‌های صنعتی آمار حوادث رانندگی با وجود آنکه شمار رفت و آمد‌ها به دلیل حجم بالای پروژه‌ها با وضعیت مطلوب فاصله دارد اما این شرایط در مقایسه با آمار حوادث در مناطق غیرصنعتی از وضع بهتر برخوردار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز