خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر کار:

اعزام نیروی کار به خارج ۴ برابر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۷۲۶

قائم مقام وزیر کار در امور بین الملل گفت: در سال‌های آتی با توجه به شرایط پیش رو، اعزام نیروی کار به خارج از کشور ۴ برابر می‌شود.

براساس اخبار دریافتی ایلنا، محمدتقی حسینی، قائم‌مقام وزیر کار در امور بین‌الملل، اظهار داشت: دولت به هیچ عنوان موضوع اعزام نیروی کار ایران به خارج از کشور را‌‌ رها نکرده است، در زمان تحریم‌ها نیز تلاشمان برای گسترش خدمات فنی، مهندسی و اعزام نیروی کار را افزایش دادیم.

وی افزود: اعزام نیروی کار به خارج از کشور در گرو شرایط و ارتباطات سیاسی است، در این زمینه قراردادهایی با کویت و قطر نیز به امضا رسیده است، اما این موضوع به دلیل شرایط پیش‌آمده در منطقه با سرعتی که انتظار داریم، پیش نمی‌رود..

وی افزود: باید از زمینه‌های راه‌ افتادن دوباره اقتصاد در پسابرجام و امکاناتی که فراهم کرده استفاده کنیم، به طور جدی در حال مذاکره و رایزنی با هیأت‌های خارجی هستیم؛ در این خصوص نیروی کار ایرانی مهارت‌های لازم را کسب می‌کنند تا برای تبادل با کشورهای اروپایی مورد مبادله قرار گیرند.

حسینی در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی شما از اعزام نیروی کار در سال‌های آتی با توجه به اجرای برجام چگونه است، گفت: با توجه به شرایط پیش رو رشد بسیار خوبی را پیش‌بینی می‌کنیم و در این باره رشد حتی ۴۰۰ درصدی هدف‌گذاری شده است که نشان‌دهنده افزایش ۴ برابری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز