خبرگزاری کار ایران

روز گذشته در تهران اتفاق افتاد؛

مرگ ۲ کارگر ساختمانی براثر سقوط از ارتفاع

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۴۰۵

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط مرگبار دو کارگر جوان ایرانی از طبقه هشتم یک ساختمان در حال ساخت خبر داد.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، «سید جلال ملکی»  در این‌باره گفت: در ساعت 16:53 روز گذشته یک مورد حادثه سقوط از ارتفاع به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در تهرانپارس، بلوار پروین اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه‌ اظهار کرد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد که حادثه در یک ساختمان هشت طبقه در حال ساخت رخ داده و در جریان آن دو کارگر که مشغول کار بر روی تیرآهن‌های این ساختمان بودند، همراه با یکی از تیرآهن‌ها از طبقه هشتم به طبقه دوم این ساختمان سقوط کرده‌اند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان بلافاصله همزمان با ایمن‌سازی محل دو فرد حادثه دیده را خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند، گفت:‌ پس از بررسی علائم حیاتی توسط تکنسین‌های اورژانس، مرگ دو کارگر به دلیل شدت جراحات وارده تایید و اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تابعیت دو کارگر کشته‌ شده در این حادثه را ایرانی و سن‌شان را 25 و 30 سال عنوان کرد و گفت: بی‌احتیاطی حین کار علت این حادثه بوده است؛ چرا که تیرآهنی که کارگران روی آن ایستاده بودند فاقد اتصالات محکم بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز